galexandersHD Posted Wednesday at 03:05 PM #1 Posted Wednesday at 03:05 PM Il Volo - Tutti per uno (2025) HDTV Screenshots: Setlist: Prima serata: 01. Apertura/The Final Countdown 02. Un'altra te - Eros Ramazzotti 03. Adesso tu - Piero Barone & Eros Ramazzotti 04. Se bastasse una canzone - Gianluca Ginoble & Eros Ramazzotti 05. Più bella cosa - Ignazio Boschetto & Eros Ramazzotti 06. Una storia importante - Eros Ramazzotti 07. È la mia vita - Ignazio Boschetto & Piero Barone 08. Viva la vida - Gianluca Ginoble 09. Grande amore 10. L'immensità 11. L'appuntamento - Gianluca Ginoble & Gaia 12. Non dirgli mai - Ignazio Boschetto & Gigi D'Alessio 13. Quanti amori - Il Volo & Gigi D'Alessio 14. Io che non vivo 15. Funiculi funiculà - Piero Barone 16. Starman - Gianluca Ginoble 17. Sally - Ignazio Boschetto & Fiorella Mannoia 18. Capolavoro 19. E lucevan le stelle - Piero Barone 20. Mia ragione - Gianluca & Massimo Ranieri 21. Se bruciasse la città - Il Volo & Massimo Ranieri 22. Amandoti - Piero & Malika Ayane 23. La donna è mobile 24. Hey Jude - Gianluca Ginoble 25. Il mondo 26. Au fond de temple saint - Piero Barone & Placido Domingo 27. Nessun dorma - Il Volo & Placido Domingo 28. E non finisce mica il cielo - Ignazio Boschetto 29. A mano a mano - Gianluca Ginoble & Piero Barone 30. La voce del silenzio 31. Unchained Melody - Gianluca & Ignazio 32. Tra le mani un cuore - Massimo Ranieri 33. The Winner Takes It All - Ignazio Boschetto 34. Lei 35. Ad astra 36. Aftershow (End Credits) Seconda serata: 01. Apertura/The Final Countdown 02. Grazie perché - Gianni Morandi & Ignazio Boschetto 03. Vita - Gianni Morandi & Gianluca Ginoble 04. Se non avessi più te - Gianni Morandi & Piero Barone 05. C'era un ragazzo che come me amava i Beatles e i Rolling Stones - Gianni Morandi & IL VOLO 06. I Want It All - Ignazio Boschetto 07. Di quella pira - Piero Barone 08. La stagione dell'amore - Gianluca Ginoble & Noemi 09. 'O sole mio 10. Se telefonando 11. Stella - Antonello Venditti & Gianluca Ginoble 12. Notte prima degli esami - Antonello Venditti & IL VOLO 13. Rumore - Ignazio Boschetto 14. La vita - Fiorella Mannoia & Piero Barone 15. Miserere 16. Ci vorebbe il mare - Marco Masini & Ignazio Boschetto 17. I giardini di marzo - Gianluca Ginoble & Piero Barone 18. Nelle tue mani (Il gladiatore) 19. A chi mi dice 20. Amara terra mia, Vecchio frack, Meraviglioso - Gianluca Ginoble 21. Quando - Ignazio Boschetto 22. Libiamo ne lieti calici - Piero Barone & Elisa Balbo 23. Grande amore 24. With Or Without You - Gianluca Ginoble & Ignazio Boschetto 25. Can You Feel the Love Tonight 26. Hallelujah 27. Tu, ca nun chiagne - Ignazio Boschetto & Piero Barone 28. Pourquoi me réveiller - Piero Barone 29. Una lunga storia d'amore 30. Opera 31. Aftershow (End Credits) Info: Source: Canale 5 HD Genre: Pop | Crossover Quality: HDTV | 1080i Format: MKV | 7513kbps Length: 03:13:31 + 02:51:37 | 20.53Gb Video: H.264 | 1920x1080 | 16:9 | 50.000fps Audio: AC-3 | 384kbps | 48kHz | 5.1 channels: Front: L C R, Surround: L R Language: Italian Download: Rapidgator.net, Uploadgig.com, Uploady.io Hidden Content Give reaction to this post to see the hidden content. Attention: Files are subject to expiration and can be automatically deleted if their not downloaded 30 days after the last download.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now