SuperModerator BamSec1 Posted May 21, 2020 SuperModerator #1 Posted May 21, 2020 VA - Let Me Play This For You [Rare Cajun Recordings] (2014) Track Listing: 01. Angelas LeJeune - La valse de la veuve 02. Percy Babineaux & Bixy Guidry - J'vai jouer celea pour toi 03. Angelas LeJeune - Valse de la lousianne 04. Angelas LeJeune - Perrodin Two Step 05. Percy Babineaux & Bixy Guidry - Vien a la maison avec moi 06. Angelas LeJeune - Bayou Pom Pom One Step 07. Angelas LeJeune - Valse de pointe noire 08. Percy Babineaux & Bixy Guidry - I Am Happy Now 09. Angelas LeJeune - Petit tes canaigh 10. Angelas LeJeune - La valse de Church Point 11. Percy Babineaux & Bixy Guidry - Ella a plurer pour revenir 12. Angelas LeJeune - La valse à Tidom Hanks 13. Angelas LeJeune - One Step du Maraist Bouler 14. Percy Babineaux & Bixy Guidry - La valse du Bayou 15. Angelas LeJeune - Madam donnez moi les 16. Blind Uncle Gaspard - Baltimore Waltz 17. Percy Babineaux & Bixy Guidry - Je tai toujours dis dene pas fair sa 18. Percy Babineaux & Bixy Guidry - Qu'est que j'ai fait pour etre peuni si longtemps 19. Angelas LeJeune - Le petit One Step 20. Percy Babineaux & Bixy Guidry - The Waltz of the Long Wood 21. Angelas LeJeune - La valse du Texas 22. Angelas LeJeune - One Step à Cain 23. Blind Uncle Gaspard - Marksville Blues Hurry if you want to download the album: this is a [Dead Links? Topic Removed!] thread. No mirrors will be added ... get it while it's hot! Hidden Content Give reaction to this post to see the hidden content. NO Password. Cheers, Bam
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now