SuperModerator BamSec1 Posted March 9, 2020 SuperModerator #1 Posted March 9, 2020 Lale Andersen - Meine besten Songs [Remastered] (2020) [German Schlager] Track Listing: SC 01 01. Ein Schiff Wird Kommen 02. Lili Marleen 03. Wo De Nordseewellen Trecken An Den Strand [Friesenlied] 04. Blaue Nacht Am Hafen 05. Hamborger Veermaster 06. Unter Der Roten Laterne Von St. Pauli 07. Der Junge An Der Reling 08. Rote Rosen, Weißer Jasmin 09. Einmal Sehen Wir Uns Wieder 10. Im Roten Licht Der Hafenbar 11. Matrosen Aus Pyräus 12. Die Fischer Aus Langeoog 13. Wenn Du Heimkommst 14. Ich Schau Den Weißen Wolken Nach 15. Wenn Du Kein Mädel Weißt 16. Ich Werd Mich An Den Jonny Schon Gewöhnen 17. Roter Rubin 18. Wenn Die Matrosen Tanzen 19. Auf Allen Wogen Auf Den Sieben Meeren [Wie Schön Ist Die Welt] 20. Maria-Marie 21. El Paso (Deutsche Version) 22. Mach Dir Um Mich Doch Bitte Keine Sorgen [Ein Brief Aus Der Heimat] 23. Ein Schiff Fährt Nach Schanghai 24. Südseenacht 25. Winter Am Meer CD 02 01. Einmal Kommt Das Glück Zu Dir 02. Grüß Mir Das Meer Und Den Wind 03. Manchmal Träum Ich Vom Kornfeld 04. Wo Sind Die Rosen 05. Am Kai Bei Der Alten Laterne 06. Der Leuchtturm, Der Grüßt Aus Der Ferne [Antje Marie] 07. Er Sah Aus Wie Ein Lord 08. Herzen Am Hafen [Seemann, Gib Acht] 09. Ja, Mein Hein Ist Der Schönste Matrose 10. Moonlight And Roses [Deutsche Version] 11. Südwind, Westwind 12. Hein Mück 13. Fernweh 14. Ich Wünsch' Dir Eine Gute Fahrt 15. Armer Kleiner Marinero 16. Ein Bisschen Sehnsucht In Den Augen 17. In Unserem Garten Blühen Rosen 18. Das Rote Licht Der Kleinen Bar 19. Fern, So Fern Von Hier 20. Blaues Meer 21. Hafen-Harmonika 22. Milord [Deutsche Version] 23. Die Roseninsel 24. Ein Fremder Mann 25. Blue Hawaii [Deutsche Version] Hurry if you want to download the album: this is a [Dead Links? Topic Removed!] thread. No mirrors will be added ... get it while it's hot! Hidden Content Give reaction to this post to see the hidden content. NO Password. Cheers, Bam
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now