SuperModerator BamSec1 Posted November 11, 2019 SuperModerator #1 Posted November 11, 2019 VA - Rückblick in die 40er Nostalgie Schlagerhits (2019) [German - ALte Schlager] Tracklist: 01. Rudi Schuricke - Mit Musik Geht Alles Besser 02. Alda Noni - Kauf Dir Einen Bunten Luftballon 03. Margot Hielscher - Frauen Sind Keine Engel 04. Schuricke Terzett - Reite, Kleiner Reiter 05. Evelyn Künneke - Sing Nachtigall, Sing 06. Lale Andersen - Es Geht Alles Vorüber, Es Geht Alles Vorbei 07. Marika Rokk - Für Eine Nacht Voller Seligkeit 08. Helmut Zacharias - Schönes Wetter Heute 09. Horst Winter - Zwei In Einer Großen Stadt 10. Schuricke Terzett - Ganz Leise Erklingt Musik 11. Heinz Rühmann - Wanderlied [Ein Schneider, Der Muss Wandern] 12. Magda Hain - Casanova Lied [Komm, Casanova] 13. Kirsten Heiberg - Ich Bin Heut' Frei, Meine Herr'n 14. Kurt Widmann und Orchester - Wenn Der Weiße Flieder Wieder Blüht 15. Ilse Werner - Mit Der Letzten Straßenbahn 16. Willy Fritsch - Wenn Ein Junger Mann Kommt 17. Rudi Schuricke - Wenn Ich Wüßt, Wen Ich Geküßt 18. Johannes Heesters - Ich Spiel Mit Dir 19. Magda Hain - Möwe, Du Fliegst In Die Heimat 20. Marika Rokk - Warum Soll Ich Treu Sein 21. Johannes Heesters - Man Müßte Klavier Spielen Können 22. Ilse Werner - Du Und Ich Im Mondenschein 23. Rudolf Carl - Liebe Kleine Schaffnerin 24. Marika Rokk - In Der Nacht Ist Der Mensch Nicht Gern Allein 25. Theo Lingen - Der Theodor Im Fußballtor 26. Schuricke Terzett - Junger Mann Im Frühling 27. Zarah Leander - Er Heißt Waldemar 28. Ilse Werner - Mein Herz Hat Heut' Premiere 29. Rosita Serrano - Nach Jedem Abschied Gibt's Ein Wiederseh'n 30. Die Drei Travellers - Gisela [Hallo Kleines Fräulein] 31. Maria Andergast, Hans Lang - Mariandl 32. Cornel Trio - Die Rose Vom Wörthersee 33. Rita Paul - Barbara, Komm' Fahr Mit Mir Nach Afrika 34. Ilja Glusgal - Maria Von Bahia 35. Willy Fritsch - Hand In Hand Geh'n Wir Zwei 36. Cornel Trio - Wochenend Und Sonnenschein 37. Rudi Schuricke - Heimat, Der Sterne 38. Zarah Leander - Ich Weiß, Es Wird Einmal Ein Wunder Gescheh'n 39. Hans Albers - Good Bye, Jonny 40. Rudi Schuricke - Frauen Und Wein 41. Rudi Schuricke - Capri Fischer 42. Lale Andersen - Unter Der Roten Laterne Von St. Pauli 43. Zarah Leander - Davon Geht Die Welt Nicht Unter 44. Lale Andersen - Lili Marleen 45. Hans Albers - La Paloma 46. Hans Albers - Beim Ersten Mal, Da Tut's Noch Weh 47. Hans Albers - Hein Mück Aus Bremerhaven 48. Hans Albers - Sag, Wie Heißt Du, Süße Kleine 49. Evelyn Künneke - Hokuspokus [Eins, Zwei, Drei] 50. Zarah Leander - Jede Nacht Ein Neues Glück Hurry if you want to download the album: this is a [Dead Links? Topic Removed!] thread. No mirrors will be added ... get it while it's hot! Hidden Content Give reaction to this post to see the hidden content. NO Password. Cheers, Bam
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now