SuperModerator BamSec1 Posted September 4, 2019 SuperModerator #1 Posted September 4, 2019 VA - Country & Western Highlights 1947-1956 [Vol. 08] (2019) [Jim Reeves and Jimmie Rodgers] Tracklist: 01. Jim Reeves - I'll Follow You 02. Jim Reeves - Where Does A Broken Heart Go 03. Jim Reeves - Drinking Tequila 04. Jim Reeves - Mexican Joe 05. Jim Reeves - Give Me One More Kiss 06. Jim Reeves - Mother Went-A-Walkin' 07. Jim Reeves - Penny Candy 08. Jim Reeves - My Rambling Heart 09. Jim Reeves - Red Eyed And Rowdy 10. Jim Reeves - Beatin' On The Ding Dong 11. Jim Reeves - The Wilder Your Heart Beats 12. Jim Reeves - Are You The One 13. Jimmie Rodgers - Never No Mo' Blues 14. Jimmie Rodgers - Daddy And Home 15. Jimmie Rodgers - Blue Yodel No. 4 [California Blues] 16. Jimmie Rodgers - Waiting For A Train 17. Jimmie Rodgers - You And My Old Guitar 18. Jimmie Rodgers - Prairie Lullaby 19. Jimmie Rodgers - Blue Yodel No. 6 20. Jimmie Rodgers - Dear Old Sunny South By The Sea 21. Jimmie Rodgers - Jimmie's Mean Mama Blues 22. Jimmie Rodgers - Pistol Packin' Papa 23. Jimmie Rodgers - Old Pal Of My Heart 24. Jimmie Rodgers - My Little Lady Hurry if you want to download the album: this is a [Dead Links? Topic Removed!] thread. No mirrors will be added ... get it while it's hot! Hidden Content Give reaction to this post to see the hidden content. NO Password. Cheers, Bam 1
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now