SuperModerator BamSec1 Posted March 22, 2019 SuperModerator #1 Posted March 22, 2019 VA - French Legends [Golden Voices] (2013) Tracklist: 01. Françoise Hardy - Oh Oh Cheri 02. Line Renaud - Nous Deux 03. Tino Rossi - Ma Joie 04. Jean Sablon - Sur Le Pont Davignon 05. Françoise Hardy - E Allamore Che Penso 06. Juliette Gréco - Je Mens 07. Line Renaud - Mon Coeur Balance 08. Colette Renard - Menilmontant 09. Charles Aznavour - Me Que Me Que 10. Colette Renard - Pigalle 11. Charles Trenet - Je Chante 12. Fréhel - La Java Bleue 13. Charles Trenet - Formidable 14. Line Renaud - Ma Petit Folie 15. Mistinguett - Rita 16. Joséphine Baker - De Temps En Temps 17. Mistinguett - Toute Petite 18. Georges Brassens - Le Gorille 19. Fréhel - Ou Sont Mes Amants 20. Joséphine Baker - Sans Amour 21. Juliette Gréco - Amours Perdues 22. Mistinguett - Titine 23. Juliette Gréco - La Chanson De Catherine 24. Édith Piaf - Browning 25. Fréhel - La Der Des Der 26. Tino Rossi - Jattendrai 27. Maurice Chevalier - La Choupetta 28. Zizi Jeanmarie - Irma La Douce 29. Joséphine Baker - Sur Deux Notes 30. Yves Montand - Cest Si Bon 31. Édith Piaf - Avant Nous 32. Zizi Jeanmarie - Paris Canaille 33. Édith Piaf - Non Je Ne Regrette Rien 34. Zizi Jeanmarie - Paris Boheme 35. DJango Reinhardt;stéphane Grappelli - Nuages 36. Charles Aznavour - Plus Blue Que Tes Yeux 37. Jean Tranchant - Les Prenoms Effaces 38. Joséphine Baker - Toc Toc Partout 39. Colette Renard - Zon Zon Zon 40. Mistinguett - Mon Homme Hurry if you want to download the album: this is a [Dead Links? Topic Removed!] thread. No mirrors will be added ... get it while it's hot! Hidden Content Give reaction to this post to see the hidden content. NO Password. Cheers, Bam 2
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now