SuperModerator BamSec1 Posted March 22, 2019 SuperModerator #1 Posted March 22, 2019 Ray Landry - Mes racines Cadien sont creux [My Cajun Roots Are Deep] (2008) Tracklist: 01. Mes racines Cadien sont creux [My Cajun Roots Are Deep] 02. La valse de soldat [The Soldier's Waltz] 03. Les veuves de la coulée [The Widows of the Coulee] 04. La valse d'ennuie [The Lonesome Waltz] 05. La valse de famille [The Family Waltz] 06. Je veux pu te voir [I Don't Want to See You Again] 07. Le deux pas de la poussièrre [The Dusty Two-Step] 08. A connaissait pas que j'etais marrier [She Didn't Know I Was Married] 09. La valse de chagrin [The Sorrow Waltz] 10. La valse de Landry [The Landry Waltz] 11. La maison a deux portes [The House with Two Doors] 12. Tu vas jamais casser mon coeur [You Will Never Break My Heart] 13. La valse a Wade [Wade's Waltz] 14. Jam de grand Texas [Big Texas Jam] Hurry if you want to download the album: this is a [Dead Links? Topic Removed!] thread. No mirrors will be added ... get it while it's hot! Hidden Content Give reaction to this post to see the hidden content. NO Password. Cheers, Bam
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now